HomeSladoledGotovi sladoledi za ugostiteljstvo, oprema i sirovine

Gotovi sladoledi za ugostiteljstvo, oprema i sirovine

Sladoledi za ugostiteljstvo

Način na koji se prodaju sladoledi za ugostiteljstvo tijekom godina se mijenjao tako da danas više ništa nije kao prije. Najpopularniji oblik prodaje je onaj na kuglice koji se prodavao iz Pozzeti posuda ili inox kadica. Sladoledi za ugostiteljstvo se prodaju u ugostiteljskim objektima, sezonskim štandovima, a nerijetko i iz vozila. Gotovo svake godine se nešto mijenja, dodaje nešto novo međutim vrača se i nešto staro u retro stilu poput Točenih soft aparata.

Točeni soft aparati

Tako je prije nekoliko godina sve uhvatila nostalgija za Točenim soft aparatima. Svi su se prisjetili djetinjstva i promislili ovo je dobra ideja. Zašto je ne bih krenuo s tim?

U roku od dvije godine gotovo svako veće mjesto u Hrvatskoj dobilo je svoj točeni aparat. Obogaćuje se ponuda ugostiteljskih objekata s točenim sladoledom, ali ujedno se i otvaraju kompletni shop-ovi koji su imali u ponudi isključivo točeni sladoled. Od takvih objekata najpoznatiji su Frozen Yogurt objekti koji nude frozen yogurt sladoled na soft aparatima te ih obogaćuju s raznim preljevima i dodacima.

Ugostiteljske kadice

Sladoled Premis

Međutim točeni sladoledi u današnje vrijeme su najučinkovitiji oblik prodaje sladoleda za ugostiteljstvo. Gotovo je nemoguće prodati nekakav drugi oblik sladoleda pored njih.

U današnje vrijeme potrošači žele širu ponudu sladoleda, dodataka, preljeva i kombinacija. Proizvođači se natječu tko će smisliti bolju kombinaciju i zbog toga ugostiteljske kadice najprofitabilniji su način prodaje sladoleda za ugostiteljstvo.

Ugostiteljske kadice se proizvode u raznim pakiranjima međutim najviše se koriste dvije vrste dimenzija kadica:

360x165x120 uske kadice sladoleda

360x250x120 široke kadice sladoleda

Uske kadice

Uske kadice sladoleda su stariji oblik kadice koje sve manje koriste. Njihova prednost je što možete izložiti više okusa sladoleda u vitrini. Uske kadice mogu biti ravne ili povišene.

Ravne kao što sama riječ kaže imaju ravni poklopac i većina kadica sladoleda u prošlosti je imala takav oblik u zanatskoj i industrijskoj proizvodnji. Danas se ovaj oblik koristi većinom u industrijskoj proizvodnji za prodaju sladoleda u hotelima i restoranima. Povišene kadice su povišene iznad ruba kadice i danas se češće koriste poznatije kao kadica sladoleda od 6 lit. Ovakve kadice su ukrašene kako bi privukle potrošača na kupnju. Najveća prednost povišenih kadica je to što možete u vitrini složiti 30% više okusa od širokih kadica, a ujedno da i izgleda lijepo.

Široke kadice

Ugostiteljski sladoledi Premis

Široke kadice sve su popularnije na tržištu te danas gotovo svi koji prate nove trendove koristi ovaj oblik kadice. Široke kadice su iznutra plitke tako da bi većina sladoleda bila vani kako bi je potrošači bolje uočili. Široke kadice imaju velike mogućnosti prilikom ukrašavanja sladoleda tako da Vam vitrina izgleda raznovrsno i primamljivo. Ovo je danas najpopularniji oblik sladoleda za ugostiteljstvo, a najveća prednost mu je ako se izloži u profesionalnoj vitrini za sladoled budi emociju kod prolaznika te od njega impulzivno pretvara u potrošača. Najpoznatiji oblici širokih kadica su od 5L i 8L.

RELATED ARTICLES

Most Popular